Direktlänk till inlägg 25 januari 2021

I väntans tider

Av Hjördis - 25 januari 2021 08:26

Förra veckan hade Dåmigs Kluriga Fantomen "Obi" och Stenlyans Moonshadow "Måna" en lyckad date.

Nu håller vi tummarna för ett gäng guldklimpar om nio veckor. 


 
 
Ingen bild

Malin

27 januari 2021 20:13

Hej!

Hur kontaktat man dig på bästa sätt i syfte att beskriva sig själv som intresserad valpköpare? :-) Jag hittar inga kontaktuppgifter varken här eller på SKK´s hemsida.

Allt gott,
vänligen Malin och Mikael

 
Ingen bild

Mirjana och Immo

28 januari 2021 13:03

Hej
Jag och min man drömmer om en valp.
Har skickat meil till dig
Varma hälsningar från oss :)

 
Ingen bild

Familjen Persson

30 januari 2021 20:29

Vi har skickat ett Mail till dig 😊

 
Agneta och Niclas Niemi

Agneta och Niclas Niemi

2 februari 2021 11:26

Hej! Vi är intresserad av en valp ! Skickar ytterligare info via Mail / mvh Agneta o Niclas

http://Hej! Vi intresserade av en Valp 🤗. Skickar info via Mail till dig / mvh Agneta o Niclas

 
Ingen bild

Zara Gunnarsson

2 februari 2021 23:08

Hej!
Vi är intresserade av en valp.
Se även mail skickat nyss till dig.
Mvh
Zara Gunnarsson

 
Ingen bild

Mette Karlsson

22 februari 2021 14:43

Hej Hjordis.

Vi er en familie på 4 fra Sjælland i Danmark, som brændende ønsker os en Golden Retriever hvalp. Både mig og min mand har haft hund før, og jeg gik desuden meget op i både lydigheds- og agilitytræning med min hund, som var blanding jeg fik foræret af min søster som 13-årig.

Vi bor i hus med stor have og jeg savner en gå-turs-kammerat, så nu har vi besluttet at børnene skal have samme glæde ved en hund, som vi begge har haft. Jeg håber du vender tilbage :-) Mvh Mette, tlf. nr. +45 20628990

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hjördis - 15 juni 2022 14:25


  En helg i början på juni 2022 samlades fyra av valparna efter Stenlyans Moonshadow, ”Måna” och Dåmigs Kluriga Fantomen, ”Obi” och deras mattar och hussar i Kiruna för en träff. Från vänster Jacob och Rebecka med Bobby. Sar...

Av Hjördis - 20 maj 2021 18:11

Det har gått åtta veckor sen Månas och Obis valpar i Arctic-kullen föddes. Alla valpar har nya familjer, några har flyttat och några flyttar inom kort.  Lite bilder på guldklimparna:    Först enda hanen, Bobby. En fin, rejäl kille med fötterna ...

Av Hjördis - 25 mars 2021 09:43

Onsdag 24 mars kl 04.12 föddes den första i Arctic-kullen, en stor tjej. Därefter föddes fyra till i rask takt. Sista valpen dröjde nån timme innan den kom ut. Kl 9 var alla sex syskon födda, fem tjejer och en kille. Välkomna till världen underbara p...

Av Hjördis - 3 mars 2021 07:49

  År 2014 skaffade jag mitt kennelnamn Yellowfellows och gick SKK's uppfödarutbildning. Redan då längtade jag efter den första kullen med "gula kompisar". I slutet på mars beräknas första kullen födas. Min underbara Måna, SE VCH Stenlyans Moonshado...

Av Hjördis - 12 februari 2021 13:42


ter några riktigt kalla dagar med runt -30 grader blev det idag soligt och -3 grader. Då passade vi på att ta en lite längre prommis under lunchen, bara njuta av sol och natur. Hundarna fick springa och leka som dom ville medan jag vände ansiktet mot...

Presentation


Bloggen handlar om mina golden retrievers och kennel YellowFellows i Kiruna

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards