Alla inlägg den 11 februari 2017

Av Hjördis - 11 februari 2017 10:17

På SSRK-Kirunas årsmöte blev Maja Grenmästare Workingtest 2016. Vi var flitiga på WT förra året och vi hade roligt dessutom. Förra året blev Maja grenmästare Viltspår 2015. Undrar vad vi ska hitta på i år?   Vadddå Maja ser lessen ut? Jo hon fryser nog, jag envisades med att fota henne utomhus i -20 grader. Brrr  

Kirunas nya stadshus växer fram. Det blir en maffig syn när man kommer in till stan söderifrån när det är klart.

Ahlströmspåret i strålande vackert väder. Stan skymtar i horisonten, gruvan till vänster. Jag och Maja var rejält slut när vi kom hem. Kanske inte så mycket pga alla km vi åkt utan alla minusgrader det hann bli innan vi var hemma igen.    

På prommis med ett stökigt gäng. Inte en chans att få till en snygg gruppbild. Wilda tycker långöronen är fåniga som inte kan sitta still, sitter demonstrativt med ryggen mot kameran och räcker ut tungan     

 Tidningsbudet är i farten. Klart Maja bär hem tidningen åt mig, jag skulle bara slarva bort den    

  Årets snöskulpturtävling var för någon vecka sen. Den här gillade jag. Undrar vad den föreställer?   

Presentation


Bloggen handlar om mina golden retrievers och kennel YellowFellows i Kiruna

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards