Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Hjördis - 26 maj 2013 20:20

Idag hade SSRK Kiruna inoff utställning & lydnadsprov. Och jag och mina stökiga vovvar var där och tittade på. Det tar sig med Maja och att ta efter Sirap & Kola (Wilda & Lisa)...  


Åsså en paus på skogsprommisen igår, tre som whilar. Att det ska vara så svårt (för mig) att pausa under prommisar. Igår var vi i björnmarker. Enda "björnarna" vi såg var div människor som letade kontroller till Naturpasset. Men gissa om jag höll på att sk*ta på mig när dom dök upp ur skogen...   


Maja på prao "sitta på sten å få belöning för det". Lisa härligt avslappnad i mjuk mossa...


Och nu TV-kväll för matte. Vovs utslagna efter en jobbig helg med träning, passivitet och motion. Dom gillar att matte går å jobbar imorrn å dom får whila ifred  . På tisdag fyller Wilda 5 år och på lördag firar vi med hundsim i Råneå   


Av Hjördis - 26 maj 2013 20:20

Idag hade SSRK Kiruna inoff utställning & lydnadsprov. Och jag och mina stökiga vovvar var där och tittade på. Det tar sig med Maja och att ta efter Sirap & Kola (Wilda & Lisa)...  


Åsså en paus på skogsprommisen igår, tre som whilar. Att det ska vara så svårt (för mig) att pausa under prommisar. Igår var vi i björnmarker. Enda "björnarna" vi såg var div människor som letade kontroller till Naturpasset. Men gissa om jag höll på att sk*ta på mig när dom dök upp ur skogen...   


Maja på prao "sitta på sten å få belöning för det". Lisa härligt avslappnad i mjuk mossa...


Och nu TV-kväll för matte. Vovs utslagna efter en jobbig helg med träning, passivitet och motion. Dom gillar att matte går å jobbar imorrn å dom får whila ifred  . På tisdag fyller Wilda 5 år och på lördag firar vi med hundsim i Råneå   


Presentation


Bloggen handlar om mina golden retrievers och kennel YellowFellows i Kiruna

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards