Alla inlägg den 16 december 2010

Av Hjördis - 16 december 2010 17:16

  

Löptik i löplina. Numera är Wilda kopplad i flexikoppel pga löp. Löplina får en helt ny innebörd.


  

Lisa är blixtsnabb ibland. Såg hon månne en hare precis? Så här dåliga foton borde man ta bort direkt men samtidigt är det kul att misslyckas totalt med en bild.


  

Idag blev det inte ljusare än så här på dan. Nån halvskymning när det var som "ljusast".


 

Min skrubb före...


   

Och efter nya byrån. Vilken skillnad! Jag tänkte samla alla hundprylar i byrån men så mycke' saker har jag inte - byrålådorna rymmer hur mycket som helst. Är så nöjd med nya byrån som jag köpte begagnad.   Varför Lisa står där? Nedersta lådan innehåller alla hennes dummiesar. Näst nedersta alla hennes bollar. Egentligen är det inte hennes men försök att förklara det åt henne den som kan. Hon stirrade på lådorna hela kvällen. När jag stängde dörren till skrubben sov hon utanför.   


  

- Du ska je mäj mat. Kårv helst. Men vad som helst bara du skyndar däj.

Presentation


Bloggen handlar om mina golden retrievers och kennel YellowFellows i Kiruna

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards