Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Hjördis - 4 maj 2011 20:57

Lisa har inte artros i tassarna enligt vet. i Gällivare. Är det goda eller dåliga nyheter? Det är ju jättebra att det inte är artros. Men hon har ju ont. Vad beror det på?

 

- Matte förstår du inte att jag ska sitta hemma å titta på "Huset fullt av hundar" istället för att springa i skogen. Jag har ju oooooooont.   Glöm inte lämna kårven brevid fjärrkontrollen.

Hon har varit riktigt piggelin sista tiden så jag har dragit ner på medducinen men se det gillade hon inte, hon verkar ha fått ont igen. Så medicin-medicin-meddesamma igen. Man kan grubbla ihjäl sig för mindre  


Idag blev det en sväng till riktigt härlig gammelskog med utsikt som heter duga, bakom IRF gick vi.

  Ingen större fara för gräsbränder... Syns "örat" uppe i vänster på bilden?


  

"Örat" är en bauta mottagare mitt ute i skogen som Eiscat sköter om.


 

Flickorna Braveheart kollar efter björnar. Jag kan känna mig trygg med såna hjältar. 

   

- Come on då björnarna. Visa er så ska jag visa er ett vitt streck som kutar till bilen.   Nää jag tror inte Wilda tänker så.

Presentation


Bloggen handlar om mina golden retrievers och kennel YellowFellows i Kiruna

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards