Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Hjördis - 8 maj 2011 21:08

Måste visa bilder som Maggan tagit på Wilda när vi tränat

     

Vilken fart det är på tjejjen. Duktig Wilda. Hon får jobba extra mycket nu när Lisa är fortsatt sjukskriven. Tror inte hon har nåt emot det   


Lisa då? Hon har pi-pi-aj-aj av och till och jag har lärt mig hårda vägen att MÅSTE LÅTA HENNE WHILA fastän hon verkar piggare en dag eller två. När vi tar nån prommis så tänker jag extra mycket på vilket underlag vi går på. Helst ska vi gå på mjukt underlag exvis i skogen.


Det blir lite prommisar i skogen och en lek som jag aldrig blir för gammal för: att ta sig fram genom skogen på barmarksfläckar. Ibland måste man gå där det är snö. Då kan man trampa ner sig i djup snö till armhålorna men det är risker man får ta. Varje vår tänker jag att jag lekt den leken sista gången men sen nästa vår igen...   Tur att man är lättroad.

Presentation


Bloggen handlar om mina golden retrievers och kennel YellowFellows i Kiruna

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards