Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Hjördis - 20 mars 2011 07:16

för uppmuntrande kommentarer Maggan, Märta och Mia.

Både Leo och Leo har artros... Ett tips - döp inte hunden till Leo  ifall det sitter i namnet. Lisa är inte heller nåt bra namn i sammanhanget.


Nä, golvet i hangar två förra lördan var ingen höjdare för Lisa och labbe-Leo.


Golden-Leo jakttränas som vem som helst, går på prov utan att det märks att han har pi-pi-aj-aj. Det bådar gott. Jag vill ju hemskt gärna fortsätta starta i lydnadstävlingar och gärna jaktprov, fast där har vi andra issues  Lisa å ja.


Eftersom det handlar om min ögonsten, min förstfödde, så kanske jag ändrar åsikt om livslång mediciering, ifall det inte blir nå biverkningar och så. Samma om det hade handlat om min andra ögonsten, min sistfödda. Jag gör ingen skillnad mellan älsklingarna.   


OM jag måste pensionera Lisa... tja jag är ju som sagt väldigt valpsugen... På rakt arm vet jag två härliga valpkullar som är på gång, Lairis och Viljas... hum-de-dum-de-dum....  Fast då MÅSTE jag ha en större bil...

Presentation


Bloggen handlar om mina golden retrievers och kennel YellowFellows i Kiruna

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards