Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Hjördis - 30 mars 2011 17:42

Om Lisa är Wildas förebild så har W ff=förebildsfritt nu. Lisa är på Whilohem hos mamma och pappa denna vecka för att whila lilla tassen. Och Wilda å jag har qualitytime.

  Vi åkte skidor igår på hmmm spår eller vad det nu är. Pojkar å flickor på snabba skotrar hade haft kul på skidspåren. Men det var härligt ändå. Wilda är kul att åka skidor med, hon tävlar i nedförsbackarna, hon aktar sig för stavar och skulle aldrig drömma om att stå ivägen när jag kommer susande. Och skidspetsar bryr hon sig inte om. Lisas motsats med andra ord.


Och Lisa i byn då? Ryktet säger att hon mår som en prinsessa och blir behandlad därefter. Frågan är om hon alls vill komma till stan igen...   På lördag får jag tillbax vovven hoppas jag.


Till sist några fina vårvinterbilder


Om man tittar riktigt noga på himlen finns två vita prickar. Den ena är fullmånen, den andra är ett flygplan.   


 
Från vänster Lisa, Wilda, Stilla, Hedda å Malte-ponken.


Anneli å Märta har hunnit en bit före oss. - Väääänta tycker Wilda.   

Presentation


Bloggen handlar om mina golden retrievers och kennel YellowFellows i Kiruna

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards